Csirkés-májas tarhonya

csirkes-majas_tarhonya.jpg

Az eredeti recept a Segít a séf című könyvből származik.

 

Hozzávalók

  • 3 db csirkecomb
  • 20 dkg csirkemáj
  • 20 dkg tarhonya
  • 2 fej vöröshagyma
  • 2 dl száraz fehérbor
  • 2 gerezd fokhagyma
  • zsír
  • só, pirospaprika
  • petrezselyem

 

A húst a csontok mentén bevágtam, a csontokat kibújtattam, de nem szedtem ki. Megsóztam és kevés zsíron barnulásig pirítottam a bőrös felén. Megfordítottam a combokat, hozzáadtam a májat és pár percig még pirítottam.

Felöntöttem kevés vízzel és kb. 10 percig pároltam fedő alatt.

A tarhonyát megpirítottam zsíron, majd hozzáadtam a vékony szeletekre vágott hagymát és tovább pirítottam. Végül hozzáadtam a karikázott fokhagymagerezdeket, sóztam, paprikáztam és felöntöttem a borral, valamint kétszeres mennyiségű vízzel. 15-20 perc alatt pergősre pároltam.

A húst lefejtettem a csontokról, kisebb darabokra téptem és összekevertem a májjal, végül hozzáadtam a tarhonyát. Friss, apróra vágott petrezselymet forgattam bele.