Káposztás-juhtúrós sztrapacska

kaposztas-juhturos_sztrapacska.jpg

Hozzávalók (3-4 adaghoz)

  • 50 dkg krumpli (hámozva)
  • 25 dkg liszt
  • 1 db tojás
  • 2+1 csapott tk só
  • 12,5 dkg juhtúró
  • 25 dkg savanyúkáposzta
  • szalonna ízlés szerint
  • zsír

 

A szalonnát kockákra vágtam és lepirítottam.

A savanyúkáposztát zsíron megdinszteltem.

Feltettem vizet forrni – benne 1 csapott teáskanál sóval.

A krumplit a sajtreszelőn lereszeltem – gyorsan, hogy ne barnuljon meg.

Hozzákevertem a 2 csapott teáskanál sót, a tojást és a lisztet. Sűrű galuskatészta lett az eredménye.

A galuskát beleszaggattam a forrásban lévő vízbe és amikor felhabzott, le is szűrtem, hideg vízzel átöblítettem.

A galuskához hozzákevertem a szalonnát és a zsírját, a káposztát és a juhtúrót.

Petrezselyemmel megszórva tálaltam.