Brassói aprópecsenye

brassoi_apropecsenye.jpg

Hozzávalók

  • szalonna
  • vöröshagyma
  • sertés szűzpecsenye
  • só, bors, pirospaprika, majoránna
  • paradicsom, paprika
  • fokhagyma
  • zsír
  • krumpli

 

A szalonnát felkockáztam és lepirítottam, majd a darabokat félretettem.

A szalonna zsírján üvegesre fonnyasztottam a felkockázott, lesózott hagymát.

A szűzpecsenyét lehártyáztam és 2x2 cm-es kockákra vágtam, majd fehéredésig pirítottam.

Felöntöttem vízzel, és hozzáadtam a felkockázott (héj nélküli) paradicsomot, paprikát, lereszelt fokhagymát és a fűszereket.

Puhulásig főztem. (Olykor kellett még rá vizet önteni.) A legvégén sűrűre főztem a szaftot.

A krumplit 1x1 cm-es kockákra vágtam és kevés zsíron, serpenyőben megsütöttem. Amikor elkészült, megsóztam és összekevertem a hússal.