Csirkepaprikás

etelfotok_570.jpg

Hozzávalók (4 főre)

  • 4 db csirkecomb
  • 1 fej hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • zsír
  • só, bors, pirospaprika, kömény
  • 2 db paradicsom
  • 2 db húsos paprika
  • 3 ek tejföl
  • 3 ek liszt

 

A csirkecombokat kifiléztem és nagyobb darabokra vágtam.

A hagymát közepes kockákra vágtam, a fokhagymát lereszeltem, majd mindkettőt lesóztam és zsíron üvegesre fonnyasztottam.

Az egészet megfűszereztem és rátettem a húst, amit fehéredésig pirítottam.

A paradicsomot meghámoztam, apróra vágtam a paprikával együtt és a húshoz adtam.

Annyi vizet öntöttem rá, hogy éppen ellepje a húst.

Egy órán keresztül lefedve főztem – csak időnként kevertem meg óvatosan.

A húst külön tányérra szedtem.

A lisztet, a tejfölt és kevés vizet simára kevertem, majd behabartam vele a szaftot. Végül a behabart szaftot szitán átpasszíroztam.

Galuskával tálaltam.