Pásztortarhonya

etelfotok_514.jpg

Az eredeti recept innen származik.

Hozzávalók

  • 25 dkg tarhonya
  • 10 dkg füstölt szalonna
  • 20 dkg húsos szalonna
  • 15 dkg füstölt kolbász
  • 2 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 db paprika
  • 1 db paradicsom
  • 50 dkg krumpli
  • só, bors, kömény, pirospaprika, paprikakrém

 

A kockákra vágott füstölt szalonnát üvegesre pirítottam, majd a tarhonyát hozzáadtam és kissé azt is megpörköltem.

Rádobtam a felkockázott húsos szalonnát és a felkarikázott kolbászt, majd ezeket is kicsit megpirítottam.

Utána egyszerre hozzáadtam a felkockázott hagymát, fokhagymát, paprikát és a (héjjától megszabadított) paradicsomot. Kicsit összerottyantottam az eddigieket.

Ekkor megfűszereztem, majd hozzáadtam az apró kockákra vágott krumplit.

Felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, majd fedő alatt, kis lángon puhára főztem nagyjából fél óra alatt.

Miután elzártam a gázt, még 20 percen át hagytam pihenni, összeérni.