Zöldséges csirketekercs

etelfotok_540_1.jpg

Az eredeti recept innen származik.

Hozzávalók 8 db tekercshez (2 személynek főétel)

  • 40 dkg csirkemell
  • 1 ek zsír
  • 20 dkg zöldborsó
  • 20 dkg csemegekukorica
  • 20 dkg sűrített paradicsom
  • só, bors, bazsalikom
  • 6 db réteslap
  • 10 dkg vaj
  • reszelt sajt

 

A csirkemellet apró kockákra vágtam és megpirítottam a zsíron.

Sóztam, borsoztam és ráborítottam a sűrített paradicsomot, borsót, bazsalikomot, kukoricát. Pár perc alatt összefőztem.

3 réteslapot félbe vágtam. Az elsőt a konyhapultra terítettem és megkentem olvasztott vajjal, majd ráfektettem a másodikat és azt is megkentem és ugyanúgy jártam el a harmadik féllel is.

A csirkés egyveleg negyedét ráterítettem, majd felgöngyöltem. Ezután kettévágtam és mindkettőnek az egyik végét „becsuktam”, behajtogattam.

Egy kivajazott, tűzálló tálba állítottam.

Elkészítettem a másik hat tekercset is és beleállítottam őket a tűzálló tálba.

Megszórtam a tetejüket reszelt sajttal és 180 fokos sütőben megsütöttem.