Csirke vadász módra

etelfotok_520.jpg

Az eredeti recept innen származik.

 

Hozzávalók 4 főre

  • 4 egész bőrös csirkecomb
  • 1 db vöröshagyma
  • 2 szál répa
  • ½ kicsi zeller
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 dl száraz vörösbor
  • 1 db konzerv aprított paradicsom
  • só, bors, őrölt kömény
  • olaj
  • petrezselyem

 

A csirkét megpirítottam picit az olajon, sóztam, borsoztam, majd kiszedtem belőle és félretettem.

A hagymát, a zellert és a répát apró kockákra vágtam, megsóztam és az olajban megpirítottam. Hozzáadtam a bort, a lereszelt fokhagymát és a paradicsom konzervet, majd fűszereztem és végül összefőztem.

Egy tepsibe terítettem a zöldséges szószt, belehelyeztem a csirkecombokat, a tetejére alufóliát tettem.

200 fokos sütőben pároltam fél órán át, aztán újabb fél órán át sütöttem az alufólia nélkül.

Végül megszórtam frissen aprított petrezselyemmel.