Sütőtökös pite

DSC_0001_1.JPG

Hozzávalók a tésztához

  • 12,5 dkg margarin
  • 2 tojás (+1 a kenéshez)
  • 20 dkg cukor
  • 1 csomag sütőpor
  • 1,5 dl tej
  • 50 dkg liszt
  • reszelt citromhéj
  • margarin és zsemlemorzsa a tepsi kikenéséhez


Hozzávalók a töltelékhez

  • sült tök
  • narancs
  • cukor
  • vaníliás cukor
  • fahéj, szegfűszeg
  • gríz és/vagy morzsa

 

A tésztához valókat összegyúrtam és kettőbe osztottam. Az alsó felét kinyújtottam és belefektettem egy kb. 40x20 cm-es tepsibe. Alaposan megszurkáltam villával.

A töltelékből sajnos nagyon keveset csináltam, pedig soknak nézett ki. Egyébként mindent összeturmixoltam és rákentem a tésztára.

A tészta másik felét is kinyújtotta és ráfektettem a töltelékre. Ezt is alaposan megszurkáltam, majd megkentem tojással és 170 fokra előmelegített sütőben megsütöttem.