Joghurtos grillezett csirkemell és sült répa

etelfotok_521.jpg

Az eredeti receptek innen és innen származnak.

 

Hozzávalók a csirkéhez

  • 1 db filézett csirkemell
  • 1 nagy doboz joghurt
  • 2 gerezd fokhagyma
  • pirospaprika, bors, só
  • olívaolaj

 

A csirkét megtisztítottam és nagyobb darabokra, szeletekre vágtam.

A többi hozzávalót összekevertem és bepácoltam vele a csirkét.

Pár óra pihentetés után grillserpenyőben kisütöttem.

 

 

 

Hozzávalók a répához

  • 1 kg sárgarépa
  • 1 fej fokhagyma
  • 1 szűk dl olívaolaj
  • 3 kk oregánó
  • 3 kk bazsalikom
  • 1 kk só

 

A répát megtisztítottam és vékony csíkokra vágtam.

A fokhagymával is ugyanígy jártam el.

Összekevertem az olajat és a fűszereket, majd beleforgattam a répát és a fokhagymát.

Egy magasfalú tepsibe öntöttem az egészet, befedtem alufóliával és 200 fokon fél órán keresztül pároltam. Majd levettem az alufóliát és fél órán keresztül sütöttem.