Jambalaya

jambalaya.jpg

Az eredeti recept innen származik.

 

Hozzávalók

  • olíva olaj
  • 40 dkg füstölt szárazkolbász karikázva
  • 40 dkg csirkemell kockázva
  • 1 fej vöröshagyma apróra kockázva
  • kis darabka zeller lereszelve
  • 1 db kaliforniai paprika apróra kockázva
  • 3 gerezd fokhagyma apróra vágva
  • chili por és/vagy krém
  • pirospaprika
  • oregánó
  • petrezselyem
  • bazsalikom
  • só, bors
  • 2 dl paradicsomlé
  • 30 dkg rizs
  • 6-7 dl csirkealaplé

 

A kolbászt elkezdtem melegíteni az olajon és amikor már sok levet engedett, hozzáadtam a csirkemellet. Amikor ezek megpirultak, külön tálra tettem és a maradék zsiradékon megpirítottam a vöröshagymát, a zellert és a kaliforniai paprikát.

Összekevertem a kolbászt, a húst, a pirított zöldségeket, a fokhagymát, a fűszereket, a paradicsomlevet, a rizst és a csirkealaplét.

Fedő alatt, gyakran kevergetve 15-20 perc alatt készre főztem.