Gombás-tejszínes gnocchi

gombas-tejszines_gnocchi.jpg

Hozzávalók

  • (fagyasztott) gnocchi
  • csiperkegomba (esetleg egy kis erdei gomba kiegészítésként)
  • vaj
  • vöröshagyma
  • fokhagyma
  • főzőtejszín
  • petrezselyem

 

A gnocchit sós vízben kifőztem.

A gombát megtisztítottam és nagyobb darabokra (pl. negyed) vágtam, majd sóztam és vajon megpirítottam. (Nekem aprított, szárított őzláb gombám is volt, amit kevés vízzel felöntöttem és szintén vajon megpirítottam.)

A gombát és a gnocchit összekevertem és megpirítottam.

A nagyobb kockákra vágott vöröshagymát lesóztam és vajon dinsztelni kezdtem. Pár perccel később hozzáadtam a vékony szeletekre vágott fokhagymát és megpirítottam.

Mindezeket összekevertem, főzőtejszínnel leöntöttem és összefőztem. A végén aprított petrezselymet kevertem hozzá.