Csokis-chilis keksz

alcimsor_hozzaadasa.jpg

Az eredeti recept a „100 keksz, amit szeretsz” című könyvből származik.

 

Hozzávalók (kb. 20 db-hoz)

  • 20 dkg liszt
  • 15 g kakaópor
  • 1 csapott tk szódabikarbóna
  • 1 csapott tk só
  • 17 dkg vaj
  • 20 dkg barnacukor
  • chili pehely (ízlés szerint)
  • 3 dkg csoki darabka

 

A száraz hozzávalókat (lisztet, a kakaóport, a szódabikarbónát, a sót és a chili pelyhet) összekevertem.

Az olvasztott vajat és a cukrot konyhai robotgéppel pár perc alatt habosra kevertem, majd apránként hozzáadtam a száraz hozzávalókat.

Végül hozzáadtam a csoki darabkákat.

30 grammos gombócokat gyúrtam belőle és sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem – jó messzire egymástól (30x30 cm-en 10 db-ot).

190 fokra előmelegített, légkeverésre állított sütőben 13 percig sütöttem őket.

Kicsi hűlés, szikkadás után rácson pihentettem a kekszeket.