Spenótos-ricottás tortellini és darálthúsos-vörösboros ravioli

spenotos_tortellini_es_husos_ravioli.jpg

Hozzávalók a tortellinihez

  • ricotta, só, fokhagyma
  • spenót, olíva olaj
  • répa

 A répát puhára főztem.

A spenótot kevés olíva olajon megfonnyasztottam.

A főtt répát, a fonnynasztott spenótot, a lereszelt fokhagymát a sót és a ricottát összeturmixoltam és ezzel töltöttem meg a 6 cm átmérőjű tésztakorongokat.

 

Hozzávalók a raviolihoz

  • hagyma, zsír, só
  • darált hús, gomba, bors
  • vörösbor

A hagymát kockákra vágtam, lesóztam és zsíron megdinszteltem.

Hozzáadtam a darált húst és fehéredésig pirítottam.

Hozzáadtam a felszeletelt gombát is, majd megborsoztam.

Vörösborral felöntöttem és készre főztem. (Vizet egyáltalán nem adtam hozzá.)

Végül összeturmixoltam és így töltöttem meg a 6 cm átmérőjű tésztakorongokat.