Kuszkusszal töltött gomba

breathe.jpg

Az eredeti recept innen származik.

 

Hozzávalók

  • 0,5 kg nagyméretű gomba
  • 20 dkg kuszkusz
  • 1 db leveskocka + 0,5 l víz
  • olaj/zsír
  • 1 db tojás
  • petrezselyem
  • sajt a tetejére

 

A gombákat megtisztítottam.

A tönköket apróra vágtam, sóztam és zsiradékon megdinszteltem.

A kuszkuszt elkészítettem: fél liter forró vízben feloldottam a leveskockát, majd ráöntöttem a kuszkuszra, amit lefedve hagytam párolódni nagyjából negyed órán keresztül.

A felfordított kalapokat megsóztam.

Az elkészült kuszkuszt, a dinsztelt tönköket, a petrezselymet és a tojást összedolgoztam, majd megtöltöttem velük púposan a kalapokat. A tetejükre sajtot reszeltem.

Egy tepsit kicsit kiolajoztam, belehelyeztem a megtöltött gombákat és 175 fokos sütőben készre sütöttem.