Rozmaringos csirkecomb édesburgonyával

rozmaringos_csirkecomb_edesburgonyaval.jpg

Hozzávalók

  • alsó és felső csirkecomb
  • só, bors
  • olívaolaj
  • apróra vágott rozmaring
  • reszelt citromhéj
  • édesburgonya
  • lilahagyma
  • zsír

 

A sót, borsot, citromhéjat, rozmaringot és olajat összekevertem és a csirkecombokat bedörzsöltem vele.

Egy tepsi aljára kevés vizet öntöttem és zsírt tettem. Ráraktam a kockákra vágott édesburgonyát és hagymát, azokra pedig ráfektettem a csirkecombokat.

Az egészet lefedtem alufóliával és 40 percen keresztül 175 fokon pároltam.

Levettem a tepsiről az alufóliát és még 20 percig ugyanezen a hőfokon pirítottam.

A csirkecombokat kivettem a tepsiből, a fölösleges vizet kimertem a tepsiből és még 10 percre visszatettem a krumplit és a hagymát pirulni.