Mártogatósok

 

 etelfotok_549.jpg

Savanyú szósz – hozzávalók

  • tejföl
  • lime lé
  • barna cukor vagy méz
  • tamarind szósz

A hozzávalókat összekevertem.

 

 

Salsa szósz – hozzávalók

  • 1,5 db paradicsom
  • 0,25 fej lilahagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • fél lime leve
  • só, bors, chili pehely.

Az összes hozzávalót késes aprítóban összedaráltam.

 

 

Fetás-joghurtos szósz – hozzávalók

  • 15 dkg feta sajt
  • 30 dkg görög joghurt
  • 0,5 db citrom leve
  • 1 csokor kapor
  • bors

A hozzávalókat összekevertem.

 

Sajtos szósz - hozzávalók

  • 15 dkg bacon
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 0,5 db kaliforniai paprika
  • 30 dkg paradicsom
  • só, római kömény, oregánó, chili
  • 45 dkg lapka sajt
  • 1 csokor petrezselyem

A bacont ropogósra sütöttem, a zsírt leitattam róla és apróra törtem.

A sajton kívül a többi hozzávalót késes aprítóban összedaráltam, majd kis lángon főzni kezdtem.

Apránként adagoltam hozzá a sajtot, felolvasztottam benne.

A legvégén hozzáadtam a bacont.