Mézes-mustáros csirke a körettel együtt sütve

Ételfotók (410).JPG

Hozzávalók

  • csirke (akár egész is, de én mellből és combból csináltam)
  • fűszerkeverék csirkéhez és só
  • méz
  • mustár
  • fokhagyma
  • citromlé
  • étolaj
  • krumpli
  • hagyma
  • alma

 

A csirkét befűszereztem és a nagyobb darabokra felaprított krumplira és hagymára is szórtam belőle.

Egy tepsit kikentem olajjal (elég vékonyan) és beleszórtam a krumplit és a hagymát, majd ráfektettem a csirkedarabokat. A tepsit lefedtem és 200 fokon nagyjából egy órán keresztül puhítottam.

Ezek után a csirkét bekentem méz, mustár, fokhagyma és citromlé keverékével, majd a tepsibe nagyobb darab almákat is dobáltam (a héját érdemes levágni előtte).

Visszatettem a sütőbe és most már takarás nélkül egy órán keresztül sütöttem.Ételfotók (411).JPG