Csoki torta feldíszítve

Igazából tényleg nem több mint piskóta, csoki krém és díszítés. Unokatesóm születésnapjára készítettem.
A tésztája valahonnan az internetről való és kissé bizarrnak tűnik az elkészítése, de nekem nagyon bejött a végeredmény.
A krém receptjét pedig Anya egyik munkatársától kaptam.
 
Hozzávalók a krémhez
  • 5 dl tej
  • 4 evőkanál liszt
  • 25 dkg margarin
  • 20 dkg porcukor
  • 2 evőkanál kakaópor
 
Hozzávalók a piskótához
  • 6 db tojás
  • 30 dkg cukor
  • 6 kanál tej
  • Egy csomag sütőpor
  • 20 dkg liszt
 
A piskótát úgy készítjük, hogy a hat tojás fehérjéjét kemény habbá verjük.
A cukrot a tejjel együtt felforraljuk és még forrón a felvert habra öntjük. Egy picit tovább verjük a habot. Nekem rettentően összeesett (a felére!), de ez nem befolyásolta a végeredményt. Nem igazán értem a dolgot, de nem kell nekem mindent tudni. Igazából rettentően sokáig járattam még benne a robotgépet, de elég lett volna csak összekeverni.
A tojások sárgáját összekeverjük a liszttel és a sütőporral, majd a két masszát apránként összevegyítettem. Kizsírozott, kilisztezett formában, 180 fokos sütőben megsütöttem.
 
A krémhez elkeverem a tejben a lisztet és felfőzöm addig, amíg besűrűsödik.
Egy másik tálban a margarint, a porcukrot és a kakaót vegyítettem össze, végül pedig belekevertem a másik krémet.
 
Három lapra vágtam a piskótát, megkentem kívül-belül csoki krémmel. Naranccsal, valamint mandulával díszítettem.