Almás-boros csirke

 

Az úgy volt, hogy megint kinéztem egy receptet a netről, majd majdnem minden alkotóelemet másra cseréltem.
Igazán izgalmas ízvilágot sikerült összehoznom, odáig vagyok érte.
 
Hozzávalók:
  • csirkecomb
  • margarin
  • sültcsirke fűszerkeverék
  • paradicsom
  • enyhén cukros almakompót
  • édes fehérbor
 
A csirkét befűszereztem és két órát állni hagytam. Ezután margarinon, nagy lángon megpirítottam annyira, hogy szép pirosas legyen. Szóval eléggé.
Kivettem a húst a serpenyőből, majd a margarinra dobtam az apróra cincált, meghámozott paradicsomot, öntöttem rá bort és szétfőztem egy kicsit.
Visszatettem a csirkét, ráöntöttem levestül az almabefőttet és fedő alatt puhára főztem. Néha öntöttem még rá borocskát.
Kukoricás rizzsel ettem, de szerintem a krumplipüré is jó lehet hozzá.