Majonézes répa-káposzta saláta

Íme, még nem vesztem el, csak a felnőtt léttel, mint olyannal birkózom. Ennél fogva sem időm, sem kedvem nem volt főzőcskézni.
(Feszültség levezetésként meg inkább kötöttem és horgoltam.)
 
Ezt a salátát már tavaly nyáron megkóstoltam Csillánál és egy évig nem voltam képes nekifogni. De most pénteken ismét ilyet (is) készített köretnek a szalonnasütéshez.
És most tovább nem várhattam.
 
Hozzávalók:
  • majonézalkotók
  • káposzta
  • répa
  • Csilla mintha ecetet is említett volna, de én nem tettem bele
 
Alapjában véve annyi az egész, hogy nagyon kevés majonézbe reszelünk répát és káposztát. Oszt’ jónapot!
Én csak annyit csavartam a dolgon, hogy a majonézt saját készítésű kapros fűszerolajjal kevertem, így egészen izgalmas íze lett az alapnak.
 
(Ahogy én csinálom a majommézet: egy tojás sárgájához egy kicsi sót és egy kicsi cukrot adok, és ezt alaposan összekeverem. Hozzáadok még mustárt és ezután kezdek hozzáadagolni olajat. Amikor elérte a kellő állagot, nyomok bele pár csepp citromlevet és hozzákeverem a tejfölt.)