Búbos tarjának indult, de nem az lett

A receptet elviekben így terveztem.

Mivel nem volt elég gomba otthon, hát így alakult:
 
Hozzávalók:
  • tarja szeletek
  • gomba
  • olasz zöldségkeverék
  • sajt (én trappistát használtam)
  • vöröshagyma
  • fokhagyma
  • só, bors
  • petrezselyem
  • tojás
  • olaj
 
A húsokat egy kicsit kiklopfoltam (csak pirinyót, hogy ne legyen túl vastag), besóztam, beborsoztam és olajon hirtelen átsütöttem. Ez azt jelenti, hogy nagyjából 6-8 percig serpenyőben közepes lángon sütögettem, míg a kifehéredett hús egy kis színt nem kapott.
Egy tűzálló tálba hagymát karikáztam, fokhagymát nyomtam rá és egy kevés olajjal és vízzel felöntöttem. Rájuk fektettem a húsokat és alufóliával letakarva 200 fokos sütőben megpároltam.
Amíg a sütőben párolódott a hús, elkészítettem a zöldséges búbokat.
A gombát és a zöldségkeveréket feldaraboltam, és kevés olajon megpároltam, majd hozzáadtam a petrezselymet (szükség esetén sózni kell). Miután kihűlt, egy tojást hozzákevertem, hogy összetartsa a katyvaszt.
 A húsokat kivetem a sütőből és rájuk halmoztam a gombás keveréket, a tetejére sajtot reszeltem és visszatettem a sütőbe. Addig hagytam bent, míg a sajt elkezdett megpirulni.
Sült krumplival vagy savanyúsággal tálaljuk, esetleg pároljunk hozzá még zöldséget!