Meggyes muffin

Az úgy volt, hogy nem akart elkeveredni a sütőpor és egy csomócskát kézzel szétnyomtam, majd (ahogy kell) lenyaltam az ujjaimat. Jáj, nagyon rossz íze volt.

A muffin amúgy finom lett annak ellenére, hogy csak igen ronda papírt kaptam hozzá. (A kettő között igenis van összefüggés.)

Hozzávalók 12 darabhoz:

  • 15 dkg rétesliszt
  • 15 dkg cukor
  • 2 tojás
  • 1 kis doboz natúr joghurt vagy kefir
  • 1 tasak sütőpor
  • 1 tasak vaníliás cukor
  • ½ dl olaj
  • 12 dkg meggy
 
 
 
A lisztet és a sütőport összekevertem.
Külön tálban a cukrot és a tojást felhabosítottam, hozzáadtam a vaníliás cukrot, a joghurtot és az olajat.
Összekevertem a száraz és nedves részeket, hozzáadtam a negyedekbe vágott meggyet és 150 fokra előmelegített sütőben megsütöttem.
 

 

És mostantól nem nagyon lesznek meggyes sütik, mert elfogyott az utolsó üveg. Legközelebb többet kell befőzni.