Csoki födte banánhegyek – A Muffin csúcs

Megvettem életem első muffin sütőformáját (750 Ft-ért!), tehát megsütöttem az első muffinomat. Hivatalos nevén a banános-csokidarabkás muffint.
 
Hozzávalók 12 darabhoz:
  • 1 nagy banán
  • 2,5 dl tej
  • 1 tojás
  • 6 dkg olvasztott margarin
  • 18 dkg liszt
  • 2 teáskanál sütőpor
  • 12 dkg cukor
  • 12 dkg apróra tört csokoládé
  • reszelt csoki a tetejére
 
 
A banánt összenyomkodtam villával és hozzákevertem az összes többi alkotóelemet.
A formákat alaposan kivajaztam, beletöltöttem a keveréket és 190 fokos, előmelegített sütőben nagyjából 20 perc alatt megsütöttem.
Tányérra tettem a még meleg muffinokat és csoki reszeléket szórtam rájuk.
Ez egy gyors sütemény volt, viszont rendkívül jóllakató.
 
Tipp: arra figyeljünk oda, hogy a csokik ne legyenek túl nagyok, mert lesüllyednek az aljára vagy lisztezzük be őket, mielőtt belekevernénk a masszába!