Medvehagymás quiche

medvehagymas_quiche.jpg

Az eredeti recept innen származik.

 

Hozzávalók

  • 1 csomag leveles tészta
  • 5 db kisebb tojás
  • 2 ek medvehagyma krém
  • póréhagyma
  • 3,3 dl főzőtejszín
  • 15 dkg bacon
  • 15 dkg füstölt sajt
  • paradicsom
  • só, bors, szerecsendió
  • camembert

 

A bacont felkockáztam és enyhén megpirítottam.

Hozzáadtam a felkarikázott póréhagymát és a medvehagyma krémet. Ezeket összemelegítettem.

A tojásokat, a tejszínt, a lereszelt füstölt sajtot és a fűszereket összekevertem, majd hozzáadtam a baconos keveréket is.

Piteformába fektettem, igazgattam a leveles tésztát, majd ráöntöttem a masszát.

Vékonyra szeletelt paradicsom karikákat és camembert darabokat fektettem rá.

180 fokra előmelegített sütőben nagyjából 40 perc alatt készre sütöttem.