Csirkés fajitas

etelfotok_515.jpg

Hozzávalók a húshoz

  • csirkemell
  • olíva olaj
  • só, cukor, bors, pirospaprika, kömény, fokhagymapor

 

Hozzávalók a salsa szószhoz

  • 3 db paradicsom
  • 1 db pritamin paprika
  • 1 fej lilahagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • só, bors, chili pehely
  • 1 kk olaj

 

Egyéb hozzávalók

  • tejföl
  • tortilla
  • csalamádé / savanyú káposzta

 

A húst vékony csíkokra vágtam és a felsorolt fűszerekkel bepácoltam. (Igen, egy kávéskanál cukrot is tettem a pácba.) Egy óra pihentetés után serpenyőben megsütöttem – vigyázva, hogy ne száradjon ki.

A salsa szósz összetevőit késes aprítóba dobtam és néhány másodperc alatt összedaráltam. Majd addig főztem, míg besűrűsödött.

A tortilla lapokat átmelegítettem serpenyőben, majd megkentem tejföllel, salsa szósszal. Végül ráhalmoztam a húst és a csalamádét is és feltekertem.