Túrós-erdeigyümölcsös brownie

 

Az eredeti recept Lilahangya blogjáról származik. Csak nagyon keveset változtattam rajta, de így sokkal rondább lett. Az íze viszont finom.
 
Hozzávalók
  • 10 dkg vaj
  • 20 + 10 dkg cukor
  • 6 dkg liszt
  • 10 evőkanál kakaópor
  • 3+1 tojás
  • 40 dkg túró
  • 2 evőkanál keményítő
  • 30 dkg fagyasztott erdei gyümölcs
 
A vajat 20 dkg cukorral habosra kevertem, hozzáadtam három tojást és a kakaóval elkevert lisztet.
Egy másik edényben összekevertem az áttört túrót, a maradék tojást és cukrot, majd az étkezési keményítőt. Beleforgattam a gyümölcsöket is.
Egy kisebb tepsit kibéleltem sütőpapírral és beleöntöttem a kakaós masszát, rá pedig a túrósat. Egy fakanállal márványosra kevertem (elvileg, csak nem sikerült).
175 fokra előmelegített sütőben kb. háromnegyed óra alatt készre sütöttem.