Kókuszos zabkeksz

kis.jpg

Az eredeti recept innen származik.

 

Hozzávalók 22 darabhoz

  • 8 dkg méz
  • 10 dkg margarin
  • 10 dkg zúzott zabpehely
  • 20 dkg rétesliszt
  • 5 dkg cukor
  • 1 csapott kk szódabikarbóna
  • 1 csapott kk őrölt fahéj
  • 1 marék kókuszreszelék
  • 2 marék durvára vágott dió
  • kevés víz

 

A margarint és a mézet együtt megolvasztottam.

A víz kivételével az összes többi alkotóelemet összekevertem, majd ráöntöttem a méz-margarin együttest. Végül annyi (kb. fél dl) vizet adtam hozzá, hogy dió nagyságú golyókat lehetett formálni a masszából.

Szilikonos sütőlapra raktam a golyókat és egy evőkanállal lelapítottam.

175 fokra előmelegített sütőben 15-20 perc alatt megsütöttem.

Amikor kivettem, még puha volt – kellett neki jó néhány óra, amíg igazán megszilárdult.