Gigantikus tojás – na jó, SÁRGARÉPA KRÉMLEVES

A répát elvileg a kutyámnak és a madaraknak szántam, de úgy tűnt, túl sokat vettem.
A probléma viszont az volt, hogy nem igazán szeretem a répát, de a répalevet igen. Gondoltam, a répa krémleves hasonló lehet hozzá.
Hát nem, de azért finom lett.
 
Hozzávalók:
  • ½ kg sárgarépa
  • 1 narancs leve
  • 2 zöldségleves kocka
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • bors, curry, parmezán
  • a zsemlekockákhoz zsemle és esetleg egy kis zsiradék
 
A répát megtisztítottam és felkarikáztam, majd annyi vizet öntöttem rá, amennyi bőségesen elfedte.
A hagymát apró kockákra vágtam és hozzáadtam a répához.
Forrás után beledobtam a leveskockákat és megfőztem a répát. Nem vártam meg, hogy nagyon puha legyen, hiszen utána úgyis összeturmixoltam a levével együtt.
Hozzáöntöttem a narancslevet és leheletnyi borsot, valamint curryt szórtam bele.
 
A zsömlét (esetemben maradék kenyeret) felkockáztam (1x1 cm) és kis lángon egy kevés olíva olajjal megpirítottam.
 
Mivel ez volt életem első sárgarépa krémlevese, kíváncsi vagyok, hogy Ti hogyan készítitek, milyen egyáltalán az íze (az enyém igen fanyar, de nekem ízlik). Aki csinált vagy evett már ilyet, kérem, írja meg! Köszönöm!