Citromos kocka

citromoskocka.jpg

Az eredeti recept innen származik.

Hozzávalók a tésztához (20×30 cm-es tepsi esetén

  • 3 db tojás
  • 15 dkg cukor
  • 3 ek citromlé (lehetőleg frissen facsart)
  • 15 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 1,8 dl tej
  • 7,5 dkg olvasztott margarin
  • a tepsi kikenéséhez margarin és liszt

 

Hozzávalók a mázhoz

  • 15 dkg porcukor
  • 3 ek citromlé

 

A tojásokat a cukorral kikevertem és hozzáadtam a citromlevet.

A lisztet a sütőporral összekevertem, majd a tojásos krémhez adtam – felváltva a tejjel.

Végül belecsurgattam a felolvasztott margarint.

A tepsit kikentem margarinnal, meghintettem liszttel és beleöntöttem a masszát.

180 fokra előmelegített sütőben megsütöttem.

A porcukrot és a citromlevet összekevertem és amikor már csak langyos volt a tészta, rásimítottam.

(A tészta púpos volt, így nem lett egyenletes rajta a máz.)