Pizzás csiga

a második és egyben jobbik kiadás

csiga.jpg

 

Hozzávalók

  • 40 dkg liszt
  • 2 kk só
  • 2 ek olaj
  • 1 ek cukor
  • 2,5 dl víz
  • 3 dkg élesztő
  • 15 dkg sonka
  • 15 dkg sajt
  • 10 dkg pizzakrém
  • kukorica

 

A lisztet és a sót összekevertem.

A langyos vízbe beleöntöttem az olajat, beleszórtam a cukrot és belemorzsoltam az élesztőt.

Pár perc múlva összedolgoztam a sós liszttel és egy kicsit dagasztottam. (Ne kell hagyni kelni.)

A tésztát 0,5 cm vastagságú téglalappá nyújtottam.

 

A pizzakrémet, a lereszelt sonkát és sajtot összekevertem, majd megkentem vele a tésztát. A kukoricát rászórtam.

Feltekertem az egészet – mint a bejglit – majd 2 cm vastagságú csigákat vágtam belőle.

 

A csigákat sütőlappal bélelt tepsire tettem (jó távol egymástól), majd 175 fokra előmelegített sütőben nagyjából 25 perc alatt megsütöttem.

A tekercs közepéből 18 egész csiga, a végekből 2 kisebb csiga lett.